Followers

Tuesday, January 28, 2014

Aku & multitasking...

Pagi Rabu yang aman...
Terima kasih kepada semua yang like dan meninggalkan komen atas cover Pabila Dia Tersenyum (PDT) di laman FB Buku Prima dan juga aku sendiri.
Walaupun aku bukan penulis popular, aku happy (sambil tersengih lebar) sebab ada juga orang sudi like karya aku.
Terus juga sokong My Crazy Ex yang aku dah postkan beberapa bab di laman Ilham Karangkraf.
Aku tau untuk mencapai status bestseller mungkin di tahap 'beranganlah kau, liza!' tetapi aku bersyukur kalau ada yang sudi beli dan baca...
Sebenarnya, aku sedang berus gigi sambil menulis blog...Iya, aku tau memang tak senonoh.
Tapi lately aku ada banyak benda yang belum disiapkan dengan masa yang sangatlah limited.
Macam konsep economy, we have unlimited wants but limited capacity...
Selain dari tak kena snap dengan AES (dah gagal pada hari ke 17), azam tahun baru aku adalah nak jadi budak bijak dan nak jadi penulis buku kanak-kanak dan penyiasatan.
Aku akan terus berangan-angan mat jenin...
Hopefully, berjaya mencapai apa yang idamkan. InsyaALLAH.
Sama-sama kita doakan ya.

-liza nur-


3 comments:

  1. kalo ko da siap tulis buku kanak2, tu, meh aku illustratekan, hehehe

    congrats beb, lama dah x baca buku ko, belum berkesempatan nk carik. tapi adik aku collect,so tunggu dia bawak balik la br leh baca.

    N

    ReplyDelete
  2. N!!! Thx, babe...aku memang dah lama terfikir nak suruh kau buatkan ilustrasi utk buku2 aku..nanti aku try tanyakan editor sebab diaorang ada ilustrator sendiri...Aku tak sure boleh tak? Tapi, honestly dah byk kali aku pikir tapi segan nak tanya ko..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi bole je, sbb aku pun mmg tgh buat freelancing in illustration. besnyer beb kalo dapat benti keje n buat ape yg kita minat full time..tapi bil bil yg nak kne bayar tak mengizinkan.. sob2

      Delete