Followers

Wednesday, April 16, 2014

liza nur dan angan-angan Mat Jenin...

Aku tak ada mood utk menulis blog lately.
Sejujurnya, aku tak tau apa nak tulis.
Pabila Dia Tersenyum dah masuk second printing. Alhamdulillah.
Zen akan menyusul June nanti dalam edisi remaja. Buat masa sekarang, Zen masih lagi di tangan editornya, Is.
Buat yg masih trtanya2 bl BIP dan BS akan didramakan, aku tak tau. Maaf, aku dah cuba yang terbaik utk pitch storynya. Tetapi setakat ni, jawapan dia mcm tunggu bulan gugur (tp, kalau bulan gugur, aku tak tunggu..aku lari dulu)
Aku tak maulah nanti dituduh menyimpan angan-angan mat jenin. Kalau ada rezeki mana2 buku diadaptasi, Alhamdulillah, aku bersyukur. Kalau tak ada, aku harap pembaca2 tak sedih. Sebab ia masih boleh dimainkan dalam cakera kepala sewaktu membacanya dalam bentuk novel. Aku percaya pembaca semua mempunyai imaginasi tinggi (penulisnya pula berangan kosong...hehehe)
Air dah ada balik, tak lagi dicatu...juga Alhamdulillah.
Dua minggu ni aku happy sangat.
Aku rasa hidup aku tenang dan tak kosong (perasaan aku je tu..huhuhu)
Berita buruk yg ada dalam tempoh 2 weeks ni hanyalah...aku kena saman lagi...
Sadis...

Sekian...
liza nur

2 comments:

  1. Just drop by to let u know
    I've read Awak Sudi Tak?
    Two thumbs up for you sis

    Menangeh bila part last tinggal Nukman Riq n Neesa Jr...

    Pabila Dia Tersenyum next n dah buka plastic

    Panggil Aku Kiah xde kat Popular AEON Seksyen 18 Ipoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks kerana sudi beli n baca buku saya, sis... :)
      Nanti boleh add saya di FB, InsyaAllah kalau nak minta saya tolong belikan dan pos, nanti saya boleh tolong

      Delete