Followers

Thursday, August 7, 2014

Cover Zen II... Menjejak Rania Garthwaite

Assalammualaikum.
Hidung aku dah kembang tak kempis2 (walaupun aku cuba nak gunakan metafora tapi hakikatnya hidung aku memang kembang)
Cover Zen II: Menjejak Rania Garthwaite dah keluar.
Walaupun Zen I: De Mont dan Kristal Itali pun belum sampai kedai, tetapi idung aku tetap kembang jgk...hohoho
Untuk mereka yang berminat dengan kisah penyiasatan remaja, jangan lupa dapatkan Siri Detektif Cilik Zen nanti ya.
Seperti novel dewasa, bingkisan remaja aku InsyaAllah menjanjikan kelainan dari lambakan kisah-kisah remaja di pasaran.
Hidup kisah penyiasatan! (jerit bdk yg gila kisah penyiasatan- aku la tu)
Terima kasih kepada May untuk ilustrasi yang cantik!
Terima kasih kepada editor aku, Is yang sangat dedicated!
Anda awesome!


Regards,
liza nur

No comments:

Post a Comment