Followers

Tuesday, December 30, 2014

Awesome 2014? Yes? Maybe?

Alhamdulillah,
Despite all the crazy stuff. Sakit otak and pening2 as usual, 2014 indeed is a better year.
Dalam 2014, aku menerima anugerah khidmat cermerlang, kenaikan pangkat dan anugerah penulis prolifik. Terkejut? Yup, aku juga terkejut! Aku dapat semua tu bukan sebab aku cukup bagus tetapi sebab aku dikelilingi oleh orang yang tahu menghargai. Terima kasih. Sebetulnya, aku belum cukup hebat untuk meraih apa-apa. Alhamdulillah di atas segala rezeki yang Allah limpahkan.
2014 membawa impak cukup besar.
Aku decided utk kahwin. Ia bukan satu keputusan yg mudah. Terlalu banyak yg aku fikirkan dan aku tak pernah sama sekali merancang untuk berkahwin tahun ni. Aku selalu igt yg aku akan kahwin dua tahun dr sekarang. Tetapi, akhirnya aku insaf. Bukan semua benda jadi macam aku nak.
Hidup tak selalu mcm fairytales. Terima kasih, Allah! Terima kasih sebab kurniakan aku seorang suami yg baik yg mampu bimbing manusia yg penuh khilaf mcm aku. Dia sahabat yang setia dan selalu percaya keupayaan aku walaupun aku sendiri selalu tak percaya diri aku.
Dalam 2014, aku keluarkan karya berjudul Pabila Dia Tersenyum. Selain itu, aku keluarkan dua buku teen penyiasatan-Siri Detektif Cilik Zen. Impian aku memang nak menulis buku penyiasatan sejak kecil. Akhirnya, dalam 2014, aku berjaya mencapainya.
Oktober lepas, editor BP contact aku dan beritahu manuskrip aku EXAG! yang aku hantar 2013 akan diterbitkan Januari 2015. Sekali lagi, Alhamdulillah. Apabila 2014 sudah hampir melabuhkan tirai, aku menerima kejutan dari editor Ecah yang buku kanak-kanak aku akan diterbitkan March 2015.
Terima kasih, Allah! Terima kasih juga kpd semua insan-insan yang menyokong aku selama ni! Btw, aku br dpt berita yg anak saudara aku akan bertambah lg. Chaiyok, Along! :p

Regards,
liza nur

No comments:

Post a Comment